تبلیغ جالب برای رانندگی


ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

 تبلیغ جالب برای رانندگی با احتیاط

 

 تبلیغ جالب برای رانندگی با احتیاط

تبلیغ جالب برای رانندگی با احتیاط

 

 تبلیغ جالب برای رانندگی با احتیاط.


نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت0:30---27 تير 1393
گاه می توان براى یک دوست چند سطر سکوت به یادگار گذاشت ، تا او در خلوت خود هر طور که خواست آنرا معنا کند . . .






سکوتم را نکن باور . . .
من آن آرامش سنگین پیش از قهر طوفانم . . .
من آن خرمن ، من آن انبار باروتم که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر . . .






می دونی زیبا ترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم . . .

پاسخ:لایییک


atefeh
ساعت13:19---12 تير 1393
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !
چارلی چاپلین
هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را


عشق2طرفه
ساعت17:40---11 تير 1393
عالی بودن ناناز دمت گررم
پاسخ:خواهش


atefeh
ساعت11:39---11 تير 1393

ایـــن روزهــا نـه حوصــله ی دوسـت داشتن دارم
نـه مـیخواهــم کسـی دوســـتم داشته باشــد!
بــگذاریـد ایـن خـانـه نفســهای آخــــرش را
آرام آرام هـم کـه شده بــکشد
هـنوز تـوان بـریدنِ نفسـها را ندارم!


نازنین
ساعت13:53---10 تير 1393
قشنگ بودن....
پاسخ:فدامدا


atefeh
ساعت19:01---9 تير 1393
یڪ سرے اَز حَرف ـهآ رآ نِـمے توآטּ فَرآموش ڪَرב !
بـہ هیچ نَحوے...
گاه گاهے בَر ذِهـטּ مرور مے شونـב
امّا هَر بآر
تمآمــ وجوב اِنسآטּ را پُر مے ڪُنـב...
از / نـِفرَت / !
چیز بـבے اَست
اما بہ آבم یآב آور مے شوב..
بَعضے چیز ـها فرآموش نَشدنے انـב !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 9 تير 1393برچسب:, 18:53 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ